ריקי לוי דינר

ריקי לוי דינר

טור אישי על הורות, זהות, נשיות, וכל מה שנוגע בבטן הרכה שלנו.

לכניסה



עוד באו-מאמא


טיפים להקניית הרגלי שתייה נכונים

 

מומחי אקווה נובה מציגים טיפים והמלצות לשתיית מים נכונה עבור ילדים:

  • הקפידו לשלוח את ילדכם לביה"ס ולגן לפחות עם בקבוק מים אחד ולהסביר כמה חשוב למלא שוב את הבקבוק מיד כשמתרוקן.
  • הזכירו לילדים לשתות גם כשאינם צמאים והמליצו לפזר את צריכת המים במשך כל היום.
  • הרגילו את הילדים לשתיה מרובה בעיקר לאחר פעילות בחצר ביה"ס או בשיעורי ספורט למניעת התייבשות וכאבי ראש.
  • הסבירו לילדים מהו המדד הטוב לכמות שתייה מספקת לפי צבע השתן - צבע שתן בהיר מראה על המצאות כמות נוזלים מספקת בגוף לעומת צבע שתן כהה וצהוב המראה על התייבשות ועל הצורך בשתייה . במצב זה צריך הילד לשתות מיד לפחות 2 כוסות מים.
  • בכל שהיה בחוץ או פעילות מחוץ לכיתה או לגן הסבירו לילד שעליו להצטייד בבקבוק המים שלו ולשתות.
  • אחד מהכללים להקניית הרגלי שתייה נכונים לילדים הוא על-ידי חינוך הילדים לשתיה מרובה של מים והפחתת הצריכה של משקאות ממותקים. חינוך זה יכול להיות יעיל עוד יותר אם ההורה יקפיד בעצמו על שתיית מים ויהווה מודל לחיקוי.


חשוב לזכור - המים מהווים כ-60%-70% מהרכב הגוף וחיוניותם לתפקודו חשובה לאין ערוך – הם מסייעים בויסות טמפרטורת הגוף, בעיכול המזון וחילוף חומרים, בהובלת חמצן וחומרי מזון לתאים, בסילוק רעלים וחומרי פסולת דרך הכליות, בשמירה על העור, בשמירה על עמוד השדרה והמפרקים בגוף מפני חבלות וזעזועים. עם זאת, המים אינם נשארים בגוף וחלקם אובד בתהליך הנשימה, בזיעה ובצרכים, ולכן ישנה חשיבות מכרעת במילוי מחדש של מאגרי המים בגוף כל הזמן.


להוסיף תגובה
שם
דואר אלקטרוני
נושא
תוכן

כל תמונה היא סיפור 

*לכניסה לגלריות לחצו כאן

 

 

עוד באו-מאמא

 

ידיים, משפחה, ניוזלטר או-מאמא

ניוזלטר שבועי

אחת לשבוע מקבלים חברי מועדון O-mama ישירות לתיבת המייל שלהם, ניוז לטר הכולל מגוון תכנים בנושא משפחה והורות.

*ההרשמה חינם.

לכניסה לחצו כאן 

 

הרשמה לניוזלטר או-מאמא

שם פרטי
משפחה
דוא"ל
Powered by Artvision | Truppo Websites