או-מאמא - הפורטל להורות
  • דף הבית
    • הגיל הרך
      • הגיל הרך כללי
      • בטיחות
      • בריאות בגיל הרך
      • התפתחות בגיל הרך
      • חינוך בגיל הרך
      • פנאי לגיל הרך
      • פסיכולוגיה בגיל הרך
      • תזונה
    • הנקה
      • הנקה כללי
      • בעיות בהנקה
      • הנקה
      • על חלב האם
      • שאיבת חלב אם
      • תזונה בהנקה
    • הריון
      • הריון כללי
      • אופנה
      • אלטרנטיבי
      • בדיקות
      • בריאות בהריון
      • העובר
      • זכויות משפטיות
      • סיבוכים
      • פסיכלוגיה
      • פעילות גופנית
      • פריון
      • צרכנות
      • שבועות
      • תזונה בהריון
    • ילדים
      • ילדים כללי
      • בריאות ילדים
      • התפתחות ילדים
      • חינוך ילדים
      • פנאי לילדים
      • פסיכולוגיית ילדים
      • תזונת ילדים
    • לידה
      • אימוץ
      • ברית מילה
      • בתי יולדות
      • הלידה
      • הנקה
      • התינוק
      • לאחר הלידה
      • לקראת לידה
      • ניתוח קיסרי
      • סיבוכי לידה
      • סיפורי לידה
      • פגים
      • פסיכולוגיה לאחר לידה
      • קריירה
      • שמות לתינוקות
      • תאומים
    • משפחה
      • משפחה כללי
      • בבית
      • גירושין
      • הורות
      • זוגיות
      • יחידנית/גאה
      • משפחה וקריירה
      • נשים ונשיות
      • פסיכולוגיה במשפחה
    • מתבגרים
      • מתבגרים כללי
      • בריאות מתבגרים
      • התפתחות מתבגרים
      • חינוך מתבגרים
      • פסיכולוגיה למתבגרים
      • תזונת מתבגרים
    • תינוקות
      • תינוקות כללי
      • בריאות תינוקות
      • גמילה
      • התפתחות תינוקות
      • חינוך תניוקות
      • חיסונים
      • תזונה תינוקות
    • צור קשר

      1. דף הבית
      2. האגודה למלחמה בסרטן בשיתוף ערוץ ג'טיקס בקמפיין "חכם בשמש"
      האגודה למלחמה בסרטן בשיתוף ערוץ ג'טיקס בקמפיין

      האגודה למלחמה בסרטן בשיתוף ערוץ ג'טיקס בקמפיין "חכם בשמש"

      האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס יוצאים בקמפיין חינוכי משותף "חכם בשמש" אשר יכלול סדרת מערכונים חדשים בכיכוכבו של "מיקי" (תומר אופנר) כוכב הסדרה "בילי" שנכתבו במיוחד לילדים, העוסקים בנושא התנהגות חכמה בשמש. במסגרת הקמפיין, הפיקו האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס, מערכונים הומוריסטיים באורך של 30-60 שניות, אשר תוכנם הותאם במיוחד לקהל היעד של ערוץ ג'טיקס, ילדים בגילאי 6 עד 14.


      במסגרת שיתוף הפעולה עלו בערוץ ג'טיקס שידורים חוזרים של קמפיין "חכם בשמש" אשר בו מככבים שחקני הסדרה "גור ואוח" (אודי גוטשלק ואביעד בנטוב). הקמפיין מורכב מסדרת מעברונים אשר פונים אל הצופים בנימה היתולית ומלמדים אותם את חוקי "חכם בשמש".


      באתר ג'טיקס יוקרנו המעברונים השונים כשהצופים מוזמנים לדרג את המערכון הכי מצחיק באינטרנט. כל ילד שידרג ויחתום על העצומה "גם אני חכם בשמש" יקבל מדבקת "חכם בשמש" של האגודה למלחמה בסרטן (מצ"ב תמונה).


      מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "תוכניות ילדים מהוות אמצעי חשוב בהעברת מסרים, בעזרת שימוש בשפה ובאמצעי התקשורת הרלוונטיים עבור ילדים. מניעה של המחלה מצילה חיים והחינוך לכך צריך להתחיל כבר בגיל צעיר. במיוחד בחופש הגדול, כשהחשיפה לשמש גדלה לצד הרצאות בגני ילדים, בבתי ספר ובקייטנות, אנחנו עורכים מסע הסברה טלוויזיוני עם ערוץ ג'טיקס אשר מעודד מודעות בקרב הדור הצעיר ואנו מצפים להשפעת כוכבי הערוץ על הצופים כמודל חיקוי, למען קיום אורח חיים בריא יותר".
       

      שחר דוידסון, מנהל השיווק בערוץ ג'טיקס: "אנו גאים לציין שנה שישית ברציפות בה הערוץ מפיק תכני טלוויזיה רעננים, איכותיים, ומלאי הומור, להעברת המסר של התנהגות נכונה בשמש. השנה, עם השקת ערוץ דיסני בישראל, יובילו את הקמפיין הכוכבים הישראליים של ערוץ דיסני, שאחד מערכיו המרכזיים- לתמוך בילדות שמחה, מאושרת ומוגנת לכל הילדים."


      -


      בריאות בטיחות תזונה פסיכולוגיה חינוך קריירה לידה צרכנות
      BANNER
      חדשות
      גם בהולנד מחסנים נערות כנגד סרטן צוואר הרחם כשגרה
      גם בהולנד מחסנים נערות כנגד סרטן צוואר הרחם כשגרה

      לאחרונה התעורר בישראל דיון בנושא חיסון כנגד נגיף הפפילומה האחראי על התפתחות סרטן צוואר הרחם. מדובר בסוג סרטן שכיח ביותר בקרב נשים בעולם, אם כי בישראל מעטות יחסית מאובחנות כלוקות בו (פחות ממאתיים נשים בשנה).
      מאת: מערכת O-mama

      BANNER